fbpx

תמיכה טכנית

אנחנו כאן כדי לענות לשאלות שלכם. הכנו רשימת שאלות נפוצות לשימושכם. אנא אל תהססו ליצור עימנו קשר לגבי כל שאלה

צוות התמיכה הטכנית של מוח מצוין כאן בשבילכם – support@excellent-brain.com

מדריכים להורדה

מדריך למשתמש

מדריך למשתמש

להורדת המדריך למשתמש של הערכה ביתית של מוח מצוין

צימוד החיישן

צימוד החיישן

להורדת מדריך לצימוד החיישן באמצעות Bluetooth

מערכת ניהול מטופלים

מערכת ניהול מטופלים

הדרכה לשימוש באתר הניהול משתמשים המיועד למטפלים ומאמנים

סרטוני הדרכה

הפעלת Bluetooth

הפעלת Bluetooth

לצפייה במדריך להפעלת ה- Bluetooth במחשב

צימוד החיישן

צימוד החיישן

לצפייה במדריך לצימוד החיישן באמצעות Bluetooth

שימוש והפעלת החיישן

שימוש והפעלת החיישן

לצפייה במדריך להפעלת ושימוש החיישן

שאלות נפוצות

  • לוודא שיש סוללה מלאה לחיישן(אור כחול דולק מסמל סוללה מלאה)
  • לוודא שה Bluetooth פועל במחשב הנייד ואם מדובר על מחשב נייח יש לוודא שהמתאם שמחובר למחשב קולט Bluetooth
  • יש לעדכן את windows עד העדכון האחרון שלו:

           מדריך לעדכון Windows 10

  •  יש צורך להיכנס להתקני Bluetooth של המחשב ולראות שמחובר לנו החיישן "BrainLink_Lite"
  •  חובה שהאייקון שלו יהיה בצורת אוזניות
  • אם האייקון לא בצורת אוזניות ויש עוד התקנים של ”BrainLink_Lite” יש להסיר אותם ולחבר את האייקון בצורת אוזניה.
  • ראשית נוודא שיש סוללה מלאה לחיישן (אור כחול דולק מסמל סוללה מלאה).
  • לוודא שה Bluetooth פועל במחשב הנייד.
  • במחשב נייח יש לוודא שהמתאם שמחובר למחשב קולט את ה-Bluetooth.
  • יש לצאת מהתוכנה של מוח מצוין ולהיכנס מחדש בכדי שהחיישן יקלוט את המערכת
  • לוודא שיש סוללה מלאה לחיישן(אור כחול דולק מסמל סוללה מלאה)
  • יש לצאת מהתוכנה של מוח מצוין ולהיכנס מחדש
  • לבדוק חיבור אינטרנט במחשב
  • יכול לקרות מפני שאין עדכונים למחשב ולכן יש צורך לבצע עדכון למחשב (Update)

מדריך לעדכון: Windows 10

הסוללה חלשה ויש צורך להטעינה.

  • יש לוודא שהמחשב עומד בדרישות המערכת כפי שהוגדרו במייל ההצטרפות.
  • לוודא שאין תוכנה אחרת שפעולת ברקע בזמן שהתוכנת מוח מצוין עובדת במחשב.

החיישן מתחבר באופן מלא תוך פחות מדקה.

נתקלתם בתקלה ולא מצאתם פה תשובה?

דברו איתנו

Call Now Buttonהתקשרו עכשיו