תמיכה טכנית
אנחנו כאן כדי לענות לשאלות שלכם. הכנו רשימת שאלות נפוצות לשימושכם. אנא אל תהססו ליצור עימנו קשר לגבי כל שאלה
צוות התמיכה הטכנית של מוח מצוין כאן בשבילכם – support@excellent-brain.com

סרטוני הדרכה - שימוש במערכת
שאלות נפוצות
- לוודא שיש סוללה מלאה לחיישן(אור כחול דולק מסמל סוללה מלאה)
- לוודא שה Bluetooth פועל במחשב הנייד ואם מדובר על מחשב נייח יש לוודא שהמתאם שמחובר למחשב קולט Bluetooth
- יש לעדכן את windows עד העדכון האחרון שלו:
מדריך לעדכון Windows 10
- יש צורך להיכנס להתקני Bluetooth של המחשב ולראות שמחובר לנו החיישן “BrainLink_Lite”
- חובה שהאייקון שלו יהיה בצורת אוזניות
- אם האייקון לא בצורת אוזניות ויש עוד התקנים של ”BrainLink_Lite” יש להסיר אותם ולחבר את האייקון בצורת אוזניה.
- ראשית נוודא שיש סוללה מלאה לחיישן (אור כחול דולק מסמל סוללה מלאה).
- לוודא שה Bluetooth פועל במחשב הנייד.
- במחשב נייח יש לוודא שהמתאם שמחובר למחשב קולט את ה-Bluetooth.
- יש לצאת מהתוכנה של מוח מצוין ולהיכנס מחדש בכדי שהחיישן יקלוט את המערכת
- לוודא שיש סוללה מלאה לחיישן(אור כחול דולק מסמל סוללה מלאה)
- יש לצאת מהתוכנה של מוח מצוין ולהיכנס מחדש
- לבדוק חיבור אינטרנט במחשב
- יכול לקרות מפני שאין עדכונים למחשב ולכן יש צורך לבצע עדכון למחשב (Update)
מדריך לעדכון: Windows 10
הסוללה חלשה ויש צורך להטעינה.
- יש לוודא שהמחשב עומד בדרישות המערכת כפי שהוגדרו במייל ההצטרפות.
- לוודא שאין תוכנה אחרת שפעולת ברקע בזמן שהתוכנת מוח מצוין עובדת במחשב.
החיישן מתחבר באופן מלא תוך פחות מדקה.